21 October 2013

七人お侍(しちにんのさむらい)

せんしゅうわたしは七人の侍(しちにんのさむらい)のえいがをみました。こんがっきわたしは黒澤 明(くろさわ あきら)のえいがをべんきょうしています。七人の侍(しちにんのさむらい)はおもしろいですが、「いきる」と「わがせいしゅんにくいなし」ほどおもしろくありません。きのうのえいがはたのしいですが、三船 敏郎(みふねとしろ)がすきです。かわいいですね!!

4 comments:

  1. はじめまして。ニコです。いつえいがをみましたか。わたしもにほんのえいががすきです!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 初めまして!アデシェーワです。わたしはえいごのがくせいです。くろさわのえいごもがすきです!!わたしのすきなくろさわのえいごは「てんごくとじごく」。

      Delete
  2. こんにちは、TAのさとうです。
    「いきる」と「わが青春(せいしゅん)にくいなし」のほうがおもしろいですか。
    三船敏郎は「かわいい」ですか。どうしてですか?

    TAさとう

    ReplyDelete
  3. I know Kurosawa akira but I dont see his movies. You said 七人の侍 is good so if I had a time I would like to lend it and to see it. I usually dont see the movies but when I read your blog I become little bit interesting about movies of Kurosawa akira. If you have another interesting movies could you tell me? I will be very glad if you give me some interesting movies.

    ReplyDelete